Lumír Kubátko - slovní fantazie bez mezí


To si pište, že se pletu!

02.01.2009 13:06

I když od psaní bych tady měl býti hlavně já, že ano. Ale přestože jsem se domníval, že k blogu se dostanu až někdy v přištím tisíciletí, uběhlo pouze pár hodin a jsem tady k lítosti mnohých zase.

Téma - klíčová slova. Chytré hlavy totiž říkají, že klíčových slov není na webu nikdy dost, takže pod sebou podpaluji doutnák a zkouším nahlas přemýšlet, jaká klíčová slova by mohla přitáhnout zájemce. Zatím jsem přišel na copywriting, reklamní texty, PR texty, divadelní hry, scénáře, zábavné texty, fejetony, sloupky, blahopřání, verše, říkanky, texty pro děti, pohádky, povídky, bonmoty, epigramy, písňové texty a... pomoc, doutnák už nedoutná, ale hoří!

Takže - krátce před uhořením - zdraví Vás L.K.

 

PS: Jaká klíčová slova mi tam ještě chybí? Zkus z toho zárodku myšlenky zažehnout plamen, chlapče, a laskavě přemýšlej!

—————

Zpět